Model de Negoci SCOPE

  • SCOPE
  • PERQUÈ?
    • BENEFICIS
    • APLICACIONS
    • GLOBAL I INTUÏTIU
  • KIT SCOPE
    • KIT COMPLERT
    • PLANTILLA IMPRIMIR
    • PLANTILLA EDITAR
    • FITXES SUPORT
    • GUIA SCOPE
  • CASOS
  • BLOG
  • CONTACTE

28 d'abril de 2015 By jpuigdellivol Leave a Comment

Opcions de màrqueting per la comunicació amb el client

El component “Màrqueting” del Model de Negoci SCOPE es refereix especialment a les eines i mitjans de comunicació i relació amb el client.

El primer pas és identificar per on es mouen els nostres segments clients (tant online com offline) i en quins àmbits estan més receptius a comunicacions.

A partir d’aquí, cal escollir les eines i mitjans per comunicar els nostres missatges amb la major eficàcia, així com també per relacionar-nos amb els clients de la manera més fluïda possible per l’objectiu que perseguim.

FITXA - Opcions de màrqueting - Model de Negoci SCOPE
FITXA – Opcions de màrqueting – Model de Negoci SCOPE

Quant a comunicació, cal treballar-ho a tres nivells: informatiu (donar-nos a conèixer), persuasió (conversió de lead a venda) i recordatori (repetició de compra). I en tots ells, utilitzant missatges que accentuïn tant els beneficis que oferim com el nostre posicionament.

Quant a relació, també hi ha diferents nivells de profunditat segons el tipus d’empresa, producte i segment de clients: atenció i suport, recollir feedback (què agrada, què no, i perquè), recollir propostes de millora, i co-crear el producte amb el client.

Al escollir el mix d’eines per treballar el màrqueting cal ser selectius i prioritzar aquelles més efectives en el nostre context i objectius. Per això, és important mesurar el retorn que ens ofereix cada una d’elles pel què fa a leads de venda, noves comandes i volum de vendes.

Gràcies.

Filed Under: SCOPE Tagged With: bloc enginy, clients, comunicació, fitxa de suport, guia SCOPE, màrqueting, model de negoci, model de negoci SCOPE, relació, retorn, vendes

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[ ALTRES ARTICLES ]

Quins beneficis valora realment el nostre client?

Els 8 components principals per començar a treballar amb SCOPE

Allò que fa únic a un model de negoci

Plantilla SCOPE per editar

Com i perquè segmentar els clients?

[ Núvol d’etiquetes ]

8 components principals alineament analògic avantatge competitiva B2B B2C beneficis bloc base bloc enginy bloc únic canal clients coherència començar a treballar amb SCOPE comunicació decisions distribució eines empatia esquelet estratègia estructura principal fitxa de suport global guia SCOPE ingressos innovació intuïció mecanismes de monetització model de negoci model de negoci SCOPE màrqueting negociació pdf PIME plantilla per editar plantilla per imprimir posicionament post-it relació retorn solucions vendes vídeo win-win
SECCIONS
SCOPE
Beneficis
Aplicacions
Global i Intuïtiu
Kit SCOPE
Casos
Blog
Contacte
ALGUNS CASOS
Linkedin
FC Barcelona
Dolç i Sa
Establiments VIENA
CONTACTE
c. Les Planes, 39, 2n-1ª
08201 - Sabadell

Model de Negoci SCOPE a Twitter Model de Negoci SCOPE a Linkedin

Disclaimer - Creative Commons BY-SA 4.0 Internacional - 2016 - ModelDeNegociSCOPE.cat